Blått hår

 
Hej.  
 
Är det bara jag som någonsin känt att man vill göra något mer an någonsin men sen blir förhindrad av pengarbrist, föräldrar, hat osv? Det har jag! 
Jag vill så hemskt gärna färga mitt hår mint blått. Min mamma tycker att "jag redan har så fint hår" och jag själv tänker "du kommer bli pank" (wich is true though). 
Men erkänn, det är snyggt. Jag är ju blond också (nu fick du veta det) så då är det enklare att färga det. 
 
Ifall jag ska färga mitt hår, om jag har verlkigen bestämt mig, ska jag skriva fördelar och nackdelar med det.
 
 
 
FÖRDELAR:

- SNYGGT
- GÅR BORT IFALL MAN INTE VILL HA DET
- SLITER INTE PÅ HÅRET
- INTE SÅ DYRT
 
NACKDELAR:
- FÖR SNYGGT
- MÅSTE BETALA, MEN DET FIXAR JAG
- TAR TID, MEN BRYR MIG INTE
 
typ det... Tycker ni jag ska färga håret blått?
 
- GirlTyping 

Kommentarer :

#1: Din Älsk <33

ja bby gör det och vi gör det tsm <33

Svar: JAAA!!
girltyping.blogg.se

skriven
#2: Christian

Kör bara, det är ju du som bestämmer över ditt eget hår! Det är ju inte mamma som ska kolla dig i spegeln haha!

Svar: fast hon kommer bli fett sur, men jo haha!
girltyping.blogg.se

skriven
#3: Sandy

Jag vill färga håret oxå men det kmr väl bli ascoolt!!

Svar: aw, tack! det blir säkert jättefint på dig också!
girltyping.blogg.se

skriven
#4: Sara Ekman

Tycker det är askul när man är blond och kan leka med massa crazycolors som ändå tvättas ur sedan :D

Svar: Ja, det finns många fördelar med att vara blond haha :D
girltyping.blogg.se

skriven
#5: FrökenTV, bloggen om tv och film

ja, det är grymt snyggt

skriven

Kommentera inlägget här :