Ansiktsuttryck

Hej.
 
Idag på bilden hade vi ett "projekt" som gick ut på att man ska ta en bild på någon som skulle ha ett tydligt ansiktsuttryck, tex glad, arg, ledsen osv. Sen skulle man skulptera den bilden av ståltråd (no idea hur man ska göra det men aja haha).
 
Då skulle någon ta en bild på mig då jag såg sur ut, och ni förstår inte hur svårt det var. Jag höll på att döskratta hela tiden och var jag än gjorde såg jag mer creepy ut än arg. Och om jag ser glad ut blir jag inte nöjd och när jag ser ledsen ut ser jag typ ut som om jag stirrar med pokerface mot marken... :/
 
En av själen att jag kanske inte kan utföra dom där ansiktuttrycken är kanske för jag tycker det är fett stelt, att se ut som om man ska gråta eller få ett utbrott framför typ tio pers. Vet inte varför, men är det någon annan än jag som tycker det är pinsamt??
 
Men sen så tänkte jag säga TACK för att jag vet att jag precis startade bloggen och det kommer ta ett tag att få fler tittare, men jag är jätteglad för att jag fått 20-30 tittare varje dag och jag har precis börjat, så TACK!! 
 
- girltyping

Kommentarer :

#1: Emelie

Sv: Tack så mycket!! Det ser inte bara gott ut det var väldigt gott också ;)
Kram<3

skriven

Kommentera inlägget här :