Tankar

Hej.
 
Är det bara jag som har längtat tills hösten för att kunna ha varma, mysiga kläder, beanies osv? Tror inte det. 
Men när jag väl ska sätta på mig något "höstigt" hittar jag bara vår och sommarkläder :/ Jag har massa t-shirt, och massa långärmade tröjor, som inte är så varma. Och ingen snygg varm jacka heller... Jag har allt för sommarn, men nästan inget för hösten, tror jag kommer behöva höstshoppa snart haha.
 
Men aja, på skolan idag hade vi svenska, och det var kul, vi skulle skriva en historia. Och jag ha kommit längst på att skriva, alltså med antal sidor, och jag blir så irriterad när alla bara "wow, du skriver så mycket" "kommer du inte bli författare?" "hur hinner du?". Jag förstår att det är komplimanger, men kanske senare, för jag vill arbeta. Och sen känns det också som om jag då blir dum mot andra, för dom som skrivet bara lite mindre än mig får ingen uppmärksamhet, och det tycker inte jag om. Alltså, det är ju kul att få komplimanger men jag vill ju inte då att andra ska frysas ut, förstår ni?

Mina katter också, eller min katt för att vara exakt, bara en gör detta, äter upp mina laddare. Och nej, jag menar inte äta upp, jag menar söndertuggade. Alltså, dom fungerar inte då, och då kan ju inte ladda något. Så för tex, min datorladdare blev "uppäten" så nu har jag varit tvungen att låna hennes laddare 24/7... Det är ganska jobbigt för hon behöver också ladda sin dator...
 
- girltyping
 

Kommentarer :

#1: Olivia Ward's blogg

Haha ne det är inte bara du som längtat till hösten, hösten är en riktigt mysig årstid. Väldigt jobbigt att bli störd när man arbetar. Man har ett flow och man vill bara arbeta då haha :P

skriven
#2: Tilda

Hösten är så mysig :)

skriven

Kommentera inlägget här :