Önskelistor

Hej.
 
Är det bara jag som alltid har svårt för mig att skriva önskelistor? Varje gång när det är jul eller när man fyller år och ska skriva "önskelistor" (inte till "tomten" utan som dom köper något man vill ha haha) så får jag hjärnsläpp. 
Jag kan annars springa runt en hel dag tex i stan, i något köpcentrum eller bara vara hemma och då komma på tjugo saker jag vill ha, men när jag väl ska skriva önskelistan så kommer jag bara på:
- Pengar
- Kläder
- Godis
 
Så nu har jag redan börjat skriva min julönskelista. Jag började för typ två veckor sen, och den är redan hyffsat lång. Detta typ förenklar allt för mig, så när det är jul kommer jag ha en jättelång önskelista :)
 
Jag rekomenderar starkt att göra såhär, för tro mig, det kommer bli såååå mycket enklare sen. 
Här är det jag kommit på so far :
 
Klädhängare
Galgar (20st ca) i samma färg & sort
Golvspegel
Kläd provdocka
Nattduksbord lampa 
Någon snygg hylla
Litet sminkbord
Cool sminkspegel (inte så liten - helst med lampor på/ljus) 
Smink - vad som helst
Presentkort/Pengar
Parfymer
Jättemycket kläder, snygga
Nya jeans/byxor (helst ett par svarta byxor)
Klackskor eller snygga "kängor"
Snygga tavlor från ikea, basic, inte fotade utan helst målade, väldigt simpla inte komplicerade. Kanske 3-4 stycken
Blommor och kaktus, helst flera i fina krukor (vill ha mycket blommor och sånt, men kanske fejk ifall jag kanske dödar dom)
ALLA FILMER (SÄSONGER) PÅ SUPERNATURAL (1-11) 
TRÄFFA ALLA I SUPERNATURAL
Supernatural kläder, grejer - allt som har med supernatural att göra
Söta knästrumpor och matchande klänningar
GTA 5 
kattöron diadem (glittriga, svarta, vita, silvriga, typ sånna grejer)
snygga örhängen
snygga väskor att använda till typ shopping eller vardagsgrejor, inte stora, men snygga
vita snygga hörlurar (stora, inte små)
Portable charger (snygg)
snygga ringar, många
datorladdare till min mac
en massa lotions, duschkräm, tvåler osv. (Som luktar gott)
swegway (kommer inte få men aja)
en sweater från affären PINK (helst turkos)
En snygg, varm militärjacka
En swegway
 
 
Ganska mycket... 
 
- girltyping

Kommentarer :

#1: Amanda Jona [SPONTAN]

Har också så himla svårt att skriva önskelistor men det beror nog mest på att jag tycker det känns så himla löjligt, haha!

Svar: jo, det är ju lite löjligt eftersom alla vuxna anser att man måste "skicka den till tomten" haha
girltyping.blogg.se

skriven
#2: Jasmine

Jag känner så väl igen mig! Inte heller jag är personen som önskar mig en massa och i synnerhet inte till jul och födelsedag. I år har jag precis som du börjat skriva min önskelista tidigt. Förhoppningsvis blir det några alternativ för mina närstående att välja mellan. :)
Önskar dig en fin söndag!
Kram

Svar: Kram :)
girltyping.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :