RadGirl

Hej.
 
Min bff RadGirl har ju också en blogg som jag, och vi båda började för fyra dagar sen. 
Jag har haft flera bloggar innan. En hade jag med min vän tess. Men hon bor i stan så vi träffas aldrig så det tog slut, och jag gjorde en egen men jag var så "liten" så jag kunde inte hålla upp det. Men eftersom jag haft flera års experience av bloggning så har det gått bra, dvs jag kan komma igång lätt.
 
Men nu ska jag inte prata om mig utan om min vän RadGirl. Hon är som jag, anonym, och berättar om sin vardag, tonårsproblem, diskuterar olika saker och massa mer. Hon är rolig och skriver bra texter. Hon har nyss kommit igång och skulle tycka det vore jättekul om flera kollade in hennes blogg. Så ifall du har tid, checka in hennes blogg. Hon uppdaterar dagligen och tar bra bilder (ibland haha).
 
- girltyping

Kommentarer :

#1: coffeeandcupcake.blogg.se

Lycka till med bloggen, ska kika in hos henne :)

Svar: tack, och tack, hon kommer skäret bli glad :)
girltyping.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :