Dans

Hej.
 
Idag har jag varit på dans, eller rättare sagt för en timme sen. Det är väldigt kul, bara att vi måste dansa till Justin bieber. Jag har inget emot Justin Biebers nya låter, men dom gamla tycker jag är lite, sorry, töntiga. Och vi ska dansa till all around the world... :/
Men dans är jättekul så jag bryr mig egentligen inte. Idag körde vi piruetter och spagathopp, samt förlängde dansen och gick igenom lite detaljer. 
Men dock ska jag och RadGirl alltid komma sent, haha. Vi kom idag bara 3 minuter sena men vi kommer typ alltid precis när dom har börjat uppvärmningen, så vi hinner ju i alla fall. 
 
Men är det någon här som dansar? Skulle vara jättekul om jag fick veta det, för det är alltid kul att lära känna andra :)
 
- girltyping

Kommentarer :

#1: Sofia

SV: Ja verkligen :D Jag älskar Madrid :D

skriven
#2: Malin Wederberg

Vad kul att dansa :D Jag har inte gjort det sedan gymnasiet, snart tio år sedan! :O

skriven
#3: Cassandra Haraldsson

Kul att dansa :)

skriven
#4: coffeeandcupcake.blogg.se

Kul o dansa ^^

skriven
#5: Skogsraah ☾

Roligt! Inte lika roligt med låtar av Justin Bieber dock, haha

Svar: ja, haha :)
girltyping.blogg.se

skriven
#6: VANNALOVISA

Jag dansar också! Jazz/hiphop dock! Vilken stil dansar du? :)

skriven

Kommentera inlägget här :