Prinsesskalas

Hej.
 
   Idag ska jag på prinsesskalas. Och nej, jag ska inte hjälpa någon liten tjej på hennes kalas, min kompis ska ha ett prinsesskalas... Jag vet inte varför hon vill ha det, hon sa: Klä ut er till prinsessor så ska vi dricka te och vara prinsessor... Själv tycker jag inte om ideén eftersom vi är liiiite gamla för det, men det tycker väll hon är kul...
Jag orkar seriöst inte ha på mig en superfin klänning och klackar och sånt, för är det bara jag som hatar när man måste sitta i superfina kläder i timmar och sen börjar det bli super obekvämt? Aja, så jag kommer klä ut mig till "sleeping beauty". Alltså jag kommer ha pyjamas och sen sminka mig "som en prinsessa" (  :/  ) för hon sa inget om att man behövde ha klänning, och hon sa att man fick vara vad som helst, bara att man skulle vara en prinsessa av något slag :)
   Sen är det bara jag nu som aldrig vet vad man ska köpa åt någon när dom ska ha en fest? För det ända hon sa var nagellack, och då kommer säkert alla köpa det och det är ju lite tråkigt. Och om man köper något hon inte sagt att hon vill ha blir jag alltid lite orolig att hon inte gillar det! 
  Men hoppas ni har haft och får en fortsättningsvis bra helg <3
 
- girltyping

Kommentarer :

#1: Alice Larsdotter

Nu har jag dragit en vinnare av veckans blogg! Gå in och kolla om det blev du, och om det inte blev du så har du en till chans! Var gärna med! Kram!

skriven
#2: Alice Larsdotter

Visst är det en fin färg, så neutral :)

skriven
#3: Fröken Grön

Sv: Tack så mycket! ^^ Kram!

skriven
#4: Ebba Rooth

Låter som ett roligt tema, eftersom det är så oväntat ^^

skriven
#5: Frida

Briljant att gå som törnrosa i pyjamas i sådana fall ju! Hoppas ni fick trevligt!

&tack för kommentaren <3

skriven
#6: Clara

Hoppas att ni hade kul!

skriven

Kommentera inlägget här :