Orientering

Hej. 
 
Nu är jag troligtvis i en skog (nämner inte namnet) och springer runt som en galen ko, letar efter gul oranga skyltar, och det ända jag har är en karta. 
Precis, jag har orientering
Det stressar upp mig så himla mycket, men det är ju egentligen inte så svårt. Det ända som förstör mig är:
Tidspressen.
Om du visste att du hade två och en halv timme (japp, vi har två och en halv timme orientering) på att hitta åtta kontroller i en suuuperstor skog tror jag du skulle vara lika orolig som jag. 
Jag har också inte så bra kondition så jag kommer inte orka springa 24/7, så det är ett minus. Men jag tror det kommer gå bra, så wish me good luck!
 
Nu har jag haft orientering och det gick jättebra. Jag fick A, woo! Fast jag säger inte att jag inte var nervös, för jag höll på att freaka ut på imorse...
 
- girltyping
 

Kommentarer :

#1: Din Älskning <33

Skit bra jobbat p orienteringen bby <33

Svar: dsm älsk <3
girltyping.blogg.se

skriven
#2: You Lacist

Hahhaahhahahaha jag tycker också att det är stressigt och jobbigt

skriven

Kommentera inlägget här :