Madeira

Hej.
 
snart ska jag till madeira, som jag tycker är sååå kul. Det blir bara jag och min familj (tidigare åren har vi åkt till cypern och turkiet med två till tre andra familjer. Vi åkter inte dit igen eftersom kriget i syrien) men det kommer bli jättemysigt. 
Jag och min syster har aldrig simmat med delfiner, men jag har alltid velat det, för admit it: delfiner är så himla söta.
Men i alla fall, vi hade tänkt simma med delfiner där, eftersom why not? Och sen tänkte vi dyka. Dyka med tuber, alltså inte snorkla eller dyka från ett berg. Aja, vi gjorde det förra höstlovet i cypern, men vi vill göra det igen eftersom det var en så härlig känsla. 
 
Idag på skolan skulle jag visa en vän hur madeira såg ut för hon undrade vart det var. Jag själv visste inte hur det såg ut där, jag trodde det bara skulle vara som alla andra varma land jag har varit vid, men på bilderna såg det helt fantastiskt ut. (ja, jag vet, internet kan överreagera men jaja). Så här är några bilder av hur det KAN se ut där:
 
 
 
 
Men hoppas ni får en fortsättningsvis bra vecka <3
 
- girltyping
 

Kommentarer :

#1: Daniella 🌙

Men dör vad fint.

Svar: jag vet :)
girltyping.blogg.se

skriven
#2: Jenny

aldrig varit där men hört det ska va väldigt fint

Svar: ah, längtar verkligen dit :)
girltyping.blogg.se

skriven
#3: Ebba

Wow, ser verkligen vackert ut ! :)

Svar: Ja, längtar sjukt mycket :)
girltyping.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :