Höst

Hej.
 
Snart är det halloween iiiii!
Jag älskar hösten, det är typ min favorit årstid. Man kan ha på sig höstkläder, det är jättevackert ute och... HALLOWEEN! Halloween är faktiskt superkul, eftersom vi har en tradition på min skola att man ska (får) klä ut sig på torsdagen innan höstlovet till vad som helst. Jag och RadGirl hade tänkte ha på någonting matchande tillsammans, dvs tex salt och peppar, katt och mus osv. 
Men vi vill ha något unikt så om ni kommer på någon unik enkel par halloween kostym skriv i kommentarerna! 
 
Jag har också fixat min header, eller faktiskt hela mitt tema, på bloggen för nu under hösten vill jag ha något passande. Så vad tycks? Snyggt eller inte?
 
+ Jag måste bara fixa en pumpa i år, har faktiskt aldrig gjort det men det verkar så kul haha.
 
- girltyping

Kommentarer :

#1: Felicia

Jätte fin header!!

Svar: Tack så jättemycket <3
girltyping.blogg.se

skriven
#2: Lina

Älskar hösten också! Helt lovely<3

skriven
#3: Rad Girl

Super fint det blev!

Svar: Tack :)
girltyping.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :